Rackarns bananer...

... det är SNÖ igen! :-( 
Läste och hörde att vi inte är ensamma här i landet med att ha fått snö inatt och idag så det var väl inte precis något orginellt, men fy och blä vad trist det kändes!

Tänk... igår när jag var ut en sväng i härligt solsken såg det ut så här:
image735

Idag däremot när man kikade ut så möttes man av detta:

image736

Enda fördelen är att det frös ihop lite på gården så vi slapp gyttjebadet för en stund.
Nä usch, det kändes som ett bakslag!
Föresten så såg jag en rödhake vid fågelbordet idag som hastigast! (det var en sån Sofia!!) Har ingen koll på om dom "borde" vara här nu eller om dom egentligen hör hemma nån annan stans. En sak är säker att jag inte ens minns om jag någonsin sett en sådan "live" förut.... 

Har hunnit med lite pyssel faktiskt. Ett par LO till utmaningar på det norska scrapforumet, så som vanligt får ni inte se dessa förrän om en stund framöver när omröstningar etc är avklarade. :-) Det kliar lite i fingrarna oxå att få börja använda dom helt nya stämplarna som InkyWings ska släppa till första helgen i April när jag ska på mässa i Avesta. Ca 50 helt nya motiv av blandad sort ser dagens ljus. Spännande! Alltid pirrigt och nervöst inann man märker hur motiven säljer. Det är inte säkert att ens egna favoriter blir andras favoriter osv... Mot slutet av mars kommer ni säkert få se lite hintar av motiven från både mig själv och InkyWings design team så håll utkik om du är nyfiken! :-)

Fortsätter med en liten fotokavalkad av nyfångade vyer.... 

   

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Till och med här i Göteborg vaknade vi upp till snöstorm i morse. Jag var tvungen att gnugga mig i ögonen, för det var verkligen helt oväntat. Igår plockade jag fram en trädgårdstol och satt här på altanen och njöt av solen och det härliga vårvädret ... och idag detta. Bläää! Har vi inte haft snö på hela vintern kan det faktiskt kvitta nu när vi kommit över till andra halvleken av mars månad. Fina bilder du har tagit - ser att den lilla katten har tagit över docksängen!

Postat av: Chruss

Ahh, de é snö här mä'! Isch!
Härliga kort Lisa - gillar Torstens säng! Snart accepterar han nog att åka barnvagn och cykelkorg ska du se!

2008-03-19 @ 11:48:33
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: Annis

Och Skåne har som sagt fått sin beskärda del... Det känns mer som jul än som påsk!

Vad mycket fint du pysslar, Lisa!!! :-)

Kram från Annis

PS! Kul att du gillade änderna!

2008-03-22 @ 11:50:54
URL: http://handerblandander.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback