En ny scrappestafett

Har anmält mig till en ny omgång av Scrappestafetten på det Norska scrapforumet. KUL!
Det har precis kört igång och vi har blivit uppdelade i lag. 22 lag om 5 personer!! Häftigt va??

Vårat lag har precis döpt sig till:  *Scalloped - litt runde i kantene*  
hihi.... känns bra.
Första utmaningen är släppt och jag ska scrappa på temat "jord". Ska visa mina bidrag allt eftersom omröstningarna är avklarade - känns fel att visa dom innan.


Organisering:   Inte ett smack gjort sedan sist när jag röjde lite i garderoben. Skall göra mer, men har inte haft tid eller ork till det.

Spindlar:  Usch ja, farliga saker.... eller åtminstonde ÄCKLIGA!!! Som jag skrev är dom överallt - och lite till! I morse när jag satte mig på toaletten så fick jag se något som rörde sig i ögonvrån och hej hopp så kommer en långben spatserandes på morgonrocken på min axel. UÄCK!!!! Gissa om han fick sig en flygtur???  phu.

Äggkokning:  Ska man inte ägna sig åt på kvällen när man fastnar vid datorn! Garanterat hårdkokta iallafall... ehhrr....

Dagens guldkant:  Det är FREDAG!!! + att Scrappestafetten har kört igång - skojsigt.
Dagens pestråtta:  Att man är så himla trött efter en vecka i rutiner igen...
Morgondagens guldkant:  :-)   Kurs med hästkusen!

Tjing på er - ni får vänta lite till på bilderna av det som jag scrappade i Örebro.

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Lycka till i stafetten! Och välkommen i gänget som bränt vid kokta ägg *garv*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback