Hemma igen.

Det är nog inte för inte det heter "borta bra men hemma bäst". För visst är det skönt att komma hem. Hem till det kända virrvarret och den uuuuunderbart skööööna sängen! Säga vad man vill om husvagnar alltså, men inte ens dom nyare modellerna är speciellt bekväma när man ska ligga på tvärs över nerbäddade kuddar.

Tänkte jag skulle göra en liten kul "resväg" med stämplade kort här och visa var vi varit. :-)  Shoppade nämligen lite stämplar i dom butiker jag passade på att besöka - inte helt fel. Shopping är kul - speciellt "live" - bra mycket roligare än att klicka sig fram via datorn!  Korten kommer inom kort. Har gjort 2 av 4 så jag ska stämpla dom övriga och sen ladda upp så ni får ha lite mer tålamod.

Semestern passade som sagt på att bjuda på både regn och solsken - inte helt oväntat. Trist bara att det hällregnade vid båda dom tillfällena vi hade att ta oss ner till vattnet ute i Torslanda. (så det blev alltså inte nån promenad dit)

Mycket bilåkande så klart - men det har gått bra. Har en underbar man som gärna kör och är lite säkrare på att framföra bilen med en stor husvagn efter än vad jag är. (även om jag både kan och fick köra med detta ekipage så undvek jag det gärna)

Nästa helg ska jag ta mig ner till Örebro på en stor pysselträff. Ska bli roligt att få komma iväg och pyssla. Måste väl passa på när tillfälle ges. Ska ha med mig lite från företaget och sälja så det blir både pyssel och "business".
Blir väl en del att släpa med, men det brukar gå bra. Mina egna pysselsaker har jag faktiskt lyckats lära mig att packa på ett bra sätt för att inte vara totalt nerlastad. ;-) Vet ju vad jag brukar använda och inte vid det här laget.

Återkommer med lite foton och stämplade kort senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback