Skoj att något engagerar så...

Det har efterfrågats lite närbilder - så det har jag fixat.
Jag har även fixat en närbild på den där himla prylen som ni gissar på! :-DD
Vad ska jag ha den till och vad är den gjord av? Spana in detta inlägg - jag har lagt till närbilden där!

Här kommer närbilderna på den förvaring jag har:
  lådor inköpta på Dollarstore & ICA. (fler butiker hade samma serie tror jag)
 Plexilådor inköpta hos MUJI - serien fanns på Åhlens (vet inte om den finns kvar) Har massa småplotter i dessa.
 Mer MUJI-lådor som jag har pennor i.
 Min härliga väska som jag fick hjälp med att köpa från USA. (fanns på Michaels) Rymmer *allt* nödvändigt - bara att plocka med sig när man ska iväg! :-)
 Hylla till *några* av mina mest använda stämpeldynor. (Pappa har gjort hyllan)
 "Snurran" till stämpeldynor. Beställd från USA och en klar favorit! Länk: http://www.wistampsupplies.com  Under står en träsnurrplatta från CO - behövs egentligen inte då stället till stämplarna roterar själv, tänkte ha annat på träskivan men fick inte plats.
 Var det denna du såg Maria (Hattifnatt)? I så fall är det förpackningen som tuschpennorna kom i så det var tyvärr inget nytt under solen här. :-(
  Förvaring av monterade stämplar - bakom dörren! Maken meddelade efter att han satt upp dessa att han *INTE* tänkte göra nått liknande igen.... synd - jag hade behövt minst lika många hyllor till.... fniss... (fast jag har tyvärr ingen mer dörr att sätta dom bakom.
 Spillbitsförvaringen. En papplåda från Generations med 12 x 12-hängmappar. Funkar kanonsmidigt! Mönstrade papper i hängmapparna. Först efter företag (några som jag använder mycket) och sen efter färg. Längst bak står plastfickor med spillbitar från Cardstock. En plastficka för varje färgkategori. Och JA - jag använder faktiskt mina spillbitar numera. Funkar kanonbra!

Hoppas ni inte är golvade nu.... hämta andan så återkommer jag med mer "skräp-bilder" på sånt som skulle behöva fixas till bättre.... eller helt enkelt inte kan fixas så mycket för att det inte får plats. (och näe - jag tänker INTE lyssna ifall ni säger att jag har för mycker prylar.... JAG VÄGRAR! ;-)  )

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Japp, det var tuschpennorna jag såg - MEN jag såg även låddan från Muji med de övriga pennorna! *eld och lågor* Tänk att lösningen kunde vara så enkel - om jag inte får tag på mitt efterlängtade plexiställ så måste jag "stula" den idén! Det verkar ju alldeles supersmart!
Jag vill hem och organisera nuuu!

Postat av: Elisa

Inte har väl du så mycket grejor?! (:O

2007-08-03 @ 16:08:01
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Sara

Lämnar ett avtryck och säger att jag självklart följer organisationen med spänning och är både imponerad och avundsjuk på dina lösningar.

2007-08-03 @ 17:01:12
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback