Nej men BLÄ! (+bilder från Globen)

Idag fick vi in något i huset som jag absolut inte vill ha.... något man inte önskar nån annan heller...  MAGSJUKA!!! Usch och fy säger jag bara. Det var lilltjejen som var lite mysko efter att vi varit iväg och postat brev. Tänkte att hon var väl trött osv (hon sov i bilen hela vägen fram och tillbaka) men sen efter en stund så sa hon att hon mådde inte så bra... jag hann preciiiiis dit med en hink och resten behöver jag inte ens berätta.  Så.... vid det här laget har jag tappat räkningen på antalet kräkor och hunnit bytt i en säng en gång.  Börjar liksom inse vad det kommer bli för typ av natt... jäsp!  Nåja, vi får hoppas att hon mår lite bättre i morgon och orkar äta eller dricka lite. Det hon försökte få ner idag ville inte vara kvar.

och så byter vi ämne va?

Lite bilder från hästshowen i Globen kanske kan duga? (inga mästerbilder precis som jag sa... men man ser ju att det är hästar iallafall... visst? )
  
Linda Bengtzing,  Viktoria Krantz, Jessica Almenäs får en lektion av Maria Gretzer och Peter Eriksson.

Alltså - kolla dom här godingarna i tölt.... MUMS!
  
Den i mitten vann tävlingen och fuxen (som visas som nr 1 och 3) kom 2a. :-)

  
  
Frihetsdressyr - alltså.... det här är bara så imponerande så man får ståpäls!! WOW vilken otrolig uppvisning han hade med sina hästar.

 8-spann! Det sas att två i världen bemästrade denna konst... och här är dom!
Tomas Eriksson och Fredrik Persson.  Oxå något man blir imponerad av.



Jaha... ska man ta och pyssla lite då kanske... finns väl alltid några julkort som skriker om att bli ihopsatta plus att scrapsuget börjar komma tillbaka. Mot pysselhörnet! :-)



Dagens guldkant: Hann jobba undan en hel del.
Dagens pestråtta: Snön smälter, det är glashalt ute, den där otrevliga magåkomman.... ish!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Nä, men usch och fy. det där med den där sjukan låter inte alls trevligt! ät ett tiotal pepparkorn om dagen så kanske du slipper drabbas. Om det inte redan är kört????
kram och krya på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback