Bilder kommer sen...

Har faktiskt hunnit pyssla lite till men jag har inte tagit kort ännu så jag får lägga upp bilder senare.

Igår och idag har vi faktiskt haft en hel del *sol* här! Hör och häpna!! Fast några överdrivna varmgrader har det väl knappast varit kanske... men det får duga ändå.

I morgon får jag pysselsällskap från tidig eftermiddag och det ska bli sååå trevligt!! Bea och Annika kommer hit en sväng och scrappar med mig. Passar utmärkt eftersom gubben jobbar kväll och minstingen hoppar tidigt isäng efter middagen. Och innan dess kan hon lätt roas med eget pyssel eller kanske lite lek med kusinen som är här och hälsar på. Bra tajming! :-)

Måste försöka fräsa igenom lite halvtråkiga kort som jag ändå vill scrappa för att sedan kunna gräva lite i dom nyaste korten istället. Måste hitta nått bra sätt att få in alla "oscrappade" kort i albumen oxå. Vill ju ha dom tillsammans med övriga men ändå inte känna press att behöva scrappa *allt*.  Hur gör ni andra?
Känns trist att lägga korten i lådor eller sätta i andra album... vill ju kunna bläddra bara på ETT ställe....

EDIT:  Woooops, glömde ju "Dagens guldkant...."

Dagens guldkant(er): 
Ko-hornet igen. Jag njuter så jag nästan ryyyyser och känner mig som världens lyckligaste när jag hör grannen spela.... sjukt men så är det! ;-)

Att sitta på trappen med en kopp te utan att frysa ihjäl.... fniss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback