Gammalt och nytt - äntligen fotat!

Här är några sidor som är "rykande färska" från pysselhörnan.
Dessa 6 sidor + Zoo-sidorna har tillkommit den senaste veckan. Tror bestämt jag hunnit sitta i pysselhörnan en hel del... fniss...

  
  


Blev så himla inspirerad av några LO med massor av kort som jag såg i en tidning. Helt plötsligt visste jag vad jag skulle göra med alla zoo-kort från förra sommaren! :-)  Notera den "blå" LOn som heter "Livet på Zoo". Där är det hela 9 kort fast det knappt är trångt. Bara smala remsor av motivet - blev bättre än jag trodde innan!
  
 


Här är ett gäng sidor som blivit ihoppysslade "förut nån gång" men inte har hunnit bli fotade. Ser nu att någon till och med saknar rubrik - kanske ett fall för morgondagens pyssel....
  
 


Japp, det var dagens inspiration det.

Dagens guldkant(er)? 
-En *WONDERBAR* ridtur på min töltmaskin. Han är bara för go´ den hästen! Avslutade med en liten pass-sträcka och den satt klockrent efter en lite hetsig start... fniss...
-En stund i pysselhörnan - helt ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Karin Stjärne Nordqvist

Vad härligt produktiv du varit :) Och rida. mmm, jag är allt bra avis!

Postat av: Smarre

Wow! Vilket härligt gäng layouter! Impad å det grövsta.
:-)
Avis på tölteriet oxå...massor...
Kram från norr!

2007-07-12 @ 13:45:49
URL: http://mariekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback