Glömde ju en sak...

Jag har blivit "halvt taggad" av Gunvor! ;-)

halvrockblogga
Jag har ju egentligen avsagt mig allt sånt här med "taggning" och tagning osv osv.  men denna är ju lite rolig eftersom det ändå är i inspirationssyfte från varandra känns det som!  Så jag antar utmaningen liiiite.... (halvt) ;-DD

Jag taggar ingen ny, men jag tipsar om några härliga bloggar "over there" som kanske kan ge inspiration i vårt "stämpel-långa" land.  Inspireras och njut!

How much is too much?

Mish Mash

Naptime Stamper

Stampin when I can

Craft Critique

Såg att många av dom var redan taggade och detta är ju bara en halv taggning = ett sidospår så därför hoppas jag ingen blir ledsen för att jag inte taggar vidare. :-) 

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Hahahaha!!!! Va kul att du gjorde en "halv". Jag ska kolla dina länkar - det finns säkert mycket att hämta där om jag känner dig rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback