Kan det bli lite mer sommar nu då?

Idag verkar det som det kan bli en riktigt fin dag!! Hoppas hoppas....
Solen lyser, himlen är blå.... men det är fortfarande lite kallt. Fast det gör inte så mycket - det regnar inte iallafall! :-D Dom har lovat bra väder så temperaturen stiger säkert under dagen.

Igår började jag scrappa en lite annorlunda sak (för mig iallafall). Fick inspiration från den som mojmojmoj gjort och lagt ut bilder på scrappiz. :-D  Kan inte skriva här vad det är för man vet aldrig om "fel" person är här inne och smygkikar!  Min svägerska ska nämligen gifta sig på lördag och det är till henne... fniss...
Ska bli spännande att se om jag får till det så jag blir nöjd och vad brudparet säger när dom får den!  Måste göra ett kort oxå som skall medfölja syskonens present. Får tänka ut nått finurligt.

Dags att jobba en liten sväng - det är många hÄnglar på tapeten den här veckan om man säger så! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback