Nu har jag fotat!

Så här kommer det senaste i pysselväg! :-)

    

Papperet med blommor till den första sidan satt jag och lekte fram på egen hand med lite clear-stamps och vattenlöslig stämpelfärg. Beskrivning skall jag fixa (+ fler bilder) i InkyWings blogg strax!
Övriga är div "efterblivna" kort som jag ville scrappa men har lagt längst bak i högen hela tiden.... men nu är dom gjorda och jag kan gå vidare till annat. :-)



Och här följer dom sidor jag pysslade med igår när jag hade så trevligt sällskap i köket av Bea och Annica. Tänk att det är så himla roligt att ha några att tjöta med när man pysslar. Kanske blir lite mindre gjort än när man är ensam men vad gör det? Det sociala får man inte glömma bort! :-)

   

På den första LOn (Yrväder) testade jag att leka med en glitterpenna. En sån där gelly-roller fast det är bara genomskinligt med glitter i. "Målade" bokstäverna med glitter och det blev kanonhäftigt! Garanterat "bling-bling".
Har även dragit med pennan i "fårorna" på dom stora blommorna så dessa glittrar läckert med. Lika enkelt som att skriva eftersom det var en penna!

Har även försökt att använda lite av alla knappar, band och blommor man lätt samlar på sig... ehhrrr....



Dagens guldkant:  Att få sitta ute på altanen och äta kvällsmaten.... även om det blåste lite.

Kommentarer
Postat av: favvismaria

Så många fina LO:er! *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback