Organiseringstips #3

Här rullar det på... fniss..
Har inte så mycket att erbjuda så det gäller att spara på karamellerna! Detta får gälla för i morgon onsdag!

image241

Så här ser det ut när banden är upprullade på klädnypor! Himla dekorativt. Just dessa band ligger i en stor syltburk och är ännu osorterade, men ska sorteras in efter färg vad det lider. Ganska mysigt att ha dom blandade oxå trots allt... :-)



Har plockat ihop och tagit kort på tre små vinstpaket som jag tänkte lotta ut bland er som lägger kommentarer i
det här inlägget - det som drog igång det här organiseringsgrejset! :-)  ENDAST kommentarer i det första inlägget om organisering gäller för utlottningen!!!

Första dragna namnet kommer föräras detta:

Ett kit som man kan göra en härlig dekorerad bok av, en ask med färgpennor och flera små kit med EZ-monterade stämplar.

Andra dragna namnet kommer föräras detta:

Ett litet album (papper) från Bazzill, en växtpress (Panduro) och ett par kit med EZ-monterade stämplar.

Tredje dragna namnet kommer föräras detta:

En rund metallask med innehåll så man kan göra ett album av den, MM-kit med tygblommor och brads + ett kit med EZ-monterade stämplar.

Kaaaan hända att jag stoppar med något mer för att "fylla ut portot" om det visar sig att det finns plats kvar på viktgränsen. Har inte vägt och kollat dessa ännu så vad det blir får vi se när jag gör i ordning breven. Kanske har jag även hunnit rensa ur fler saker ur mitt pyselhörn som kan vara till glädje för någon annan?

Kommentarer
Postat av: Smarre

Klädnypor har jag aldrig tänkt på. Fiffigt!
Jag har alla mina band blandade i en stor härlig kartong, men ibland har jag funderat på något annat för att de inte ska trassla sig. Det kanske vore nåt för mig det! :-)

Postat av: Chruss

Vilken härlig bandhög Lisa!!!

2007-08-01 @ 14:44:57
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: Ingrid

Jag har mycket material förvarat i genomskinliga plastlådor av den typ man köper "chokladtoppar" i, men figuren mår inte bra av att äta upp allt innehållet ... Nu har jag istället börjat samla på fyrkantiga lådor för lösgodis som man kan få gratis i godisbutikerna - och framför allt TOMMA:-) Jag har spanat in en speciell sort som är lite snyggare än de andra, men tyvärr ganska ovanlig. Det är lådor som bl a Bassets godis kommer i. Brukar titta inom den lokala godisbutiken och kolla läget emellanåt och travar glatt ut med en och annan låda. Blir ganska snyggt och överskådligt i hyllorna med dessa burkar och det är både praktiskt och billigt!

2007-08-01 @ 18:06:13
URL: http://inola.blogg.se
Postat av: Elisa

Tack för tipset med klädnypor! Du borde ju också få vinna nåt för det du delar med dig av i form av organisationslösningar...

2007-08-01 @ 21:44:10
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: krumeluran

Jestanes vad saker du har :) Borde ju inte vara förvånad direkt... ska bli spännande att se hur allt ser ut när hela den här städningen är över. Kommer följa den med spänning då jag också har aldeles fäör mycket som hotar att trilla ned över mig så fort jag vänder mig om :)
måste kika in i din shopp vid tillfälle, det var länge sedan jag beställde något nu :)
Katarina

2007-08-03 @ 20:55:50
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback