Det blev några små igår...

Fick ett ryck och pillade ihop några ATC-kort oxå när jag satt vid pysselbordet.  Tänkte det kunde vara roligt att byta ett par stycken på mässan i Leksand iallafall, men ett par blev till 7 innan jag blev klar. :-D

ATC-kort

Dom två med fjärilen kom till när jag testade "falskt linne" - en teknik där du slipar ett blankt papper med sandpapper åt bägge håll och sen färgar in och stämplar ovanpå. Så här blev mina!

Sen kom tårtorna.... letade bland mina småstämplar och fastnade för den härliga tårtan från Stampendous och stämplade upp några så långt mitt spillpapper räckte.... 4st!  På med lite färg och en ritad ram och så var dom nästan klara... fniss...

Nallen stod här bredvid på pysselbordet och riktigt längtade efter att få bli stämplad med så jag
lyssnade och gjorde. Blev en liten hjärtekram i ett exemplar. :-)

Idag snabbgjorde jag en annan kul sak som kom i paket på eftermiddagen. Det kan du läsa mer om i InkyWings blogg eftersom jag redan laddat foton och mer info där. ;-)  Spana in länkarna till höger här så hittar du dit!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hej! =)
Vad häftigt med falskt linne!!! Me like!
Du... vad söt du är som länkar min scrappingsida, men är du ännu sötare och byter adressen till den... har bytt domännamn äntligen.
Nya är: http://mlilja.net/scrapping
Stor kram! Milo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback