Efter regn kommer SOL!

Och det med besked! WOW vilken sommar det blev. Nästan så man inte uthärdar...
Några regn-kort blev det aldrig, orkade ju inte stanna den där dagen med bilen och sen VIPS så sken solen ju!  Fast då tog jag mig faktiskt tid att stanna (konstigt... fniss) och tog ett par kort på vår härliga "sjöbotten" med kossorna liggandes där ute på åkern. Såg så läckert ut. (såg lika mysigt ut i det grådassiga regnet kan jag meddela även om jag aldrig fotade)

Ska försöka ladda ur kameran under dagen så jag får fram lite nya bilder.

Har inte pillat ihop nått nytt pyssel - bara suttit på trappen och målat stämpelmotiv. Testade lite med  "Gamsol"-målning men hoppade raskt tillbaka till akvarellpennor och Doveblendern igen - det var *mycket* enklare och blev faktiskt snyggare!

Dagens jobb är utfört så strax är det lunch och UT I SOLEN som gäller!
Ha det gott - igelkott!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

jasså, du tyckte det var enklare och snyggare?!! Jag har inte testat gamsol ännu, men kan kanske få prova när jag tar in på "Hotell Kjell" ;-)
Kram S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback