Redovisning från gårdagen kanske?

Som sagt, inspirationen rann till ordentligt igår och tiden fanns!

Det blev totalt 4 LO.

 
Sommar-favoriter ***  Nu tar jag dig! (lift av Webmoster tror jag det var)


 
Herre på täppan  ***  Farfar & Farmor


Sen mitt uppe i allt så kom jag på att jag skulle testa lite "snabba kort" så jag satte igång och gjorde dessa:


Det tog ganska precis 1 timme att skapa dessa 6 kort med nallar - från början till slut. Se - det lönar sig ibland att göra flera stycken på en gång. Sen är ju dessa ganska "enkla" men ändå står dom sig rätt bra!

Lite senare fångade jag en annan stämpel och smackade ihop ytterligare 4 kort. Dom här tog ännu kortare tid att göra eftersom dom inte är dekorerade med band och blommor och alla mönsterpapper etc är i samma storlek. (ett tips för dig som vill försöka - kör med en "standardstorlek" så ska du se att det flyter på)


Ja, trevlig midsommar då där ute! Här firar vi som sagt idag (ikväll) så vi kommer äta lite gott med familjen på eftermiddagen och sedan drar det igång med firandet i byn. Jag stannar *gärna* hemma eftersom Frida mår bäst av att följa sin vanliga lägg-tid och troligen inte har speciellt mycket glädje av att hoppa runt någon majstång!
Kanske blir det lite mer pysslat istället. :-)

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Nallarna var ju bara sååå söta. Kramiz

Postat av: Hönan

Oj vad mycket skojsigt du hunnit med:-) Har oxå haft lite flyt denna veckan 6 Lo gjorda varav 2 i går kväll, måste bara fota av dem:-)
Kramis

2007-06-24 @ 19:10:39
URL: http://www.scraphonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback