Efterfrågan på Collage-stämpling

Det fanns en liten efterlysning på collage-stämpling på Scrappiz så jag grävde lite i gamla mappar och fann dessa kort från 2002. Lite olika tolkningar av det här med collage - välj själv vad som just du förknippar med collage!

  
 

Kors vad inspirerad jag blev av dom två sista, den stilen gillade jag verkligen skarpt ett tag och gör fortfarande. Problemet är bara att det tar lite tid att tänka igenom och lägga upp ett sånt kort.  Allt är sedan målat med akvarell. Dom övriga korten är lite andra stilar, ex stämplat direkt ovanpå nått annat motiv, utklippta/skurna lappar placerade på varandra eller olika material på kortet.

Skoj är det oavsett!
/L

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Läckra kort Lisa...nu får jag söka runt på nätet och se hur jag ska gå vidare..

Tack för hjälpen..

Linda

Postat av: Agneta

Jättefina kort! Är sugen på att collaga till mig lite..... Får väl se hur det går med den saken :)

2007-03-30 @ 19:25:39
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback