Massor skapat i helgen...

Fick ju hela 7st sidor gjorda på träffen i Borlänge i söndags (om man räknar en dubbel som två, och det brukar jag göra för det är mycket roligare! ;-)   ).
Brukar göra det mesta när jag är iväg på en sida, men det lilla sista som rubrik + dom sista dekorationerna osv kommer oftast till på hemmaplan. Där finns lite mer resurser så att säga...
Den här gången blev det Silhouetten som fick jobba på rubrikerna, så alla dessa har utskuren rubrik från olika fonter. Fråga mig inte vilka för det har jag inte lagt på minnet.... det är detaljer som min hjärna inte orkar spara.

Slänger ut alla jag gjort här... skryt eller inte... orkar inte välja ut dom "bästa" - ni får ta det som det är - titta och inspireras eller låt bli. ;-)  Men är det nått ni gillar eller vill inspireras av så skriv gärna en kommentar!
Flera av sidorna är inspiration från en blogg med härliga skisser som jag snubblade över via nån länk alldels nyss. 
Här är bloggen.  Har visst snöat in på det enkla, rena och spillbitarna minskar i rasande takt!

    
  


Den här sidan hade jag gjort hemma innan träffen, men även den har Silhouett-rubrik!


Har ni tips på fler ställen med skisser i den här stilen så får ni gärna visa mig länkar dit!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Det är så härligt att se dina fina layouter Lisa. Jag gillar också det enkla,rena!
Kram S

Postat av: Louise (vbg)

oj, sååå många skisser det fanns på den länken :) Jättefina LO du har gjort!

2007-03-13 @ 21:37:17
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Emma

7 sidor.. du är inte lite snabb du ;) Fina var dom också!

2007-03-14 @ 12:12:33
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Paula

Fabulous work, you have done so many!!!

2007-03-16 @ 07:14:37
URL: http://minibookpixie.blogspot.com
Postat av: Shannon Taylor

Great job! You did get a lot done! Yeah for inspiration!

Shannon Taylor

2007-03-16 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback