Racer-snigel...

Nu har jag fotat mitt andra hÄngel-kort... det jag var mindre nöjd med... eller halvnöjd kanske är ett bättre ord?
Nöjd med figur + snigel men inte det runtomkring, det ville sig inte. Men strunt samma! ;-)

Så här ser kortet ut iallafall:
Nyckelh?ngel med Snigel
Jag målade killen röd och stämplade prickar så blev han en "nyckelpiga" (eller nått).
Snigeln fick sig ett par hjul från Lusse-kitet. Hjulen var egentligen tillägnade hästen som fanns med, men många valde att använda dessa som "kanelbullar" istället.... fniss...   Bra att det går att använda vissa saker till mycket! :-)

Cirkeln med texten "vänner" är stämplad med två olika stämplar. Först en cirkel med ränder från 7gypsies och sen ovanpå det en av ramarna till Monogramstämpeln från JustRite. Ordet "vänner" skrev jag själv med min kråkfot.
Japp, that's it folks - nu går jag och stupar i säng!
Natti natti.

/L

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag tycker att du ska vara nöjd med det kortet Lisa - det är härligt komponerat!

Kram, Gunvor

Postat av: Helena

Jag tycker att det var supersött detta:) Gulligt med hjul på racer snigeln . Wroooooooom!!!!
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback