Det svänger fort! :-)

Till skillnad mot förra inlägget där det inte scrappats eller pysslat knappt något så har jag nu varit på pysselträff i helgen och pysslat MASSOR! YEAH vad skönt det var att komma hemifrån en stund och bara rå om sig själv.

En totalt sjukt hektisk vecka har föreluggit och jag kom isäng först när klockan slagit lördag! Phu. En knapp märkbar sovmorgon på lördagen och sen tutade jag iväg upp till Laknäs där vi skulle ha vår Dalapyssling. 22 anmälda med oss själva, men vi blev 20 när vi väl drog igång.   Eftersom det inte skulle förberedas någon lunch fick jag och Anna-Lena (som fixade träffen) sätta oss själva och börja pyssleriet ganska omgående oxå, och innan lunch hade jag knåpat ihop hela 2 LO. Var riktigt imponerad själv!

Sen följde många långa timmar med scrap, skratt, pyssel, mat, godis, fika, scrap, pyssel, skratt, godis osv. i en salig röra. ;-) Precis så mysigt som det ska vara på en träff. Klockan 23.15 gick luften ur mig och jag började plocka ihop mitt pick och pack. Då hade jag 9 färdiga LO i min hög. *NÖJD*  Packade ihop övrigt, släckte och åkte hem till Anna-Lena och avslutade med ett glas vin och föll som en fura i sängen kl. 01.45. JÄSP!  På söndag morgon skyndade vi oss att städa klart bystugan och sen satt jag och Anna-Lena och målade stämpelmotiv för glatta livet en stund på söndagen. Perfekt - betyder att en del av julkorten för i år börjar bli säkrade! (grymt ute i god tid - totalt ovanligt för att vara mig)

Ja, ja... ni ska få se mina LO.... här kommer dom.
   (tack Hönan för rubrik-tips på Höst-Å ;-)  )
  
  

Scrapträffar innebär sällan några väldekorerade LO för min del som ni märker. Det viktigaste är med - korten och en "story"... och det är huvudsaken. Jag kan nämligen ändå inte bestämma mig vad jag ska använda/ta med för dekorationer så då lämnar jag det mesta hemma. Jag kan alltid plocka på något mer senare om jag har lust. :-)
Packningen är tillräckligt tung som den är - även om man "bara" tar det nödvändigaste. ehhrrr...



Här är mitt första kort till utmaning nr 2 i Stämpelstafetten föresten!
 
Ingen placering för mig, men vårat lag vann faktiskt den utmaningen. HURRA för Stämpelnötterna! ;-)

Snart får vi nog visa 3an oxå tror jag.



Torsten (Bark) växer så det knakar tror jag bestämt! Nu flyger han med lätthet upp och ner i soffor och möbler, något som han inte hade en chans att göra förra veckan! Snacka om att utvecklas i rasande fart.
image469



Och så vädret:
Detta fick vi i fredags....
  



Dagens guldkant: Att dagen snart är slut... phu!
Dagens pestråtta: Sjuka gnälliga barn.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för en härlig pysselträff!! Vad produktiv du var (och är!)! Höst-ån är jättevacker, ännu finare i verligheten.

Postat av: MonicaO

Oj vad mycket du fick gjort Lisa. Visst är det häftigt när man kommer in i ett sådant stim.
Själv gör jag kort just nu som aldrig förr.

Ps gillade ditt oranga kort mycket. Snyggt!!

Monica

2007-11-16 @ 17:41:41
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback