Inget jag brukar göra...

men nu måste jag ju bara testa...
Såg denna hos
Webmoster och inte heller jag kunde hålla mig för skratt... ;-)

 

Tja, vad säger man? ;-DD

I övrigt har det blivit klart två LO, ett kort till Stämpelstafetten och liiiite fotat! 
Skulle ha fotat massor idag egentligen, men masade mig aldrig ut - skäms! Missade superläckra bilder tyvärr. :-(  Vi har haft världens läckraste frost här idag nämligen. Dimman låg ute på sjöbotten ända till mitt på dagen - såg det när jag skulle till dagis och tänkte att bra - då hinner jag fota när jag åker hem sen eftersom jag får ljuset bakifrån då. Problemet var att jag var på väg hem först en timma senare (hade ett liiiitet ärende först) och då när jag passerade igen hade dimman lättat och det var inte alls lika mysigt och trollskt som när jag passerade första gången så klart. DUMT DUMT att inte stanna redan då och fota alltså! 

Inte heller var jag så smart så jag gick runt och fotade när jag kom hem - det var nämligen frost på ALLT! Sån där lång frost ni vet... pinnarna såg ut som taggtråd ungefär... eller en törnbuske typ! Skitläckert!!! Just nu sitter jag bara och hoppas att det inte töar till i morgon för då ska jag baske mig ut och fota ett helt minneskort om så är. (gissa om det bergis kommer ha töat till i morgon bara för det.... )

Några snabba hur det såg ut (jo, jag stannade som hastigast ändå på vägen hem och tog ett par bilder!):
 



Dagens guldkorn: FROSTEN!! Helt klart... den gjorde mig lycklig. ;-D
Dagens pestråtta:  Njäe.... inget alls tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback