Inte mycket pyssel här inte...

Här har det inte pysslats så mycket. Har stämplat några kort bara - och dom är ju till stämpelstafetten så dom får ni inte se förrän omröstningar etc är klara.

Det här har varit en hektisk vecka... phu! Har jobbat ikapp med allt som hopar sig när man är ledig - vet inte om det lönar sig att vara ledig... (?)  (svar: jo - det gör det, det är skönt att få njuta oxå. )  Hur som - det växer på hög och sedan ska det tas hand om.

I helgen ( i morgon) har vi vår Dalapyssling och redan ikväll börjar förberedelserna med att ställa upp bord etc. Handlingen kom ikläm i veckan så jag ska handla idag. I morgon kommer vi pyssla hela dagen - från 10.00 till 24.00 så det blir en låååååång dag. Härligt men garanterat tröttsamt på slutet. ;-D  Måste se till att packa lite kit till mina LO så slipper jag sitta och leta och fundera på plats utan kan få undan en hel del. Brukar kännas bra. 

Jösses - hektisk ja.... en hel förmiddag har gått och jag har i princip bott i telefon! Så fort jag lagt på har nästa ringt.... har knappt hunnit börja ta i sakerna jag ska göra. That's life antar jag.

Torsten då? Jo, här är det full rulle! Fasansfullt hur mycket en katt lär sig på bara en vecka märker jag. Nu kommer han upp på bordet, upp i fönstren och springer genom huset så det dundrar! Han väljer dock lite olika sätt att komma upp i fönstret... ibland hoppar han via möbler men har en viss förkärlek till att klättra upp via gardinen! UH!  Nåja, så länge han inte fortsätter med det när han är vuxen så. ;-)

Ska skaka fram ett par kort till....
 en tröööött kisse.....
 fönstertittare...
 blommor är roliga att slåss med...
 hundar är snälla....

I övrigt kan jag tillägga att vi fått snö, snön har smält, vi har fått snö igen, den har smält och vi är nu inne på ett nytt busväder där det omväxlande regnar och snöar. HM! Ok, det är ju vintern vi har framför oss, men varför är det lika trist "innan" varje år?
 första omgången snö. :-)



Dagens guldkant: Torsten (fast ibland är han lite stickig i kanten...), Dalapyssling i morgon, Fredag idag!
Dagens pestråtta: Jag upprepar mig.... vädret!!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

sicket härligt kort med hunden!! ha en bra dag i morgon och pyssla lugnt!kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback