Här pysslas det dåligt

För tillfället händer det inte mycket som är nått att skryta med här inte... fniss...
Inget i pysselväg iallafall. Gubben jobbar värsta ap-veckan så här får man rodda det mesta på hemmaplan + att man ska jobba lite själv oxå. (en stund iallafall)

Ligger i startgroparna inför mässan i Karlstad den 27-28e oxå och har pressat massa stämplar nu i flera dagar. Nästa vecka blir det fullt ös mot slutet när man ska packa och ge sig iväg... phu! Men det brukar vara värt det, trots allt jobb det är inför och efter en mässa.

Så, det pysslas alltså dåligt här just nu. Har gjort EN scrappad sida sedan sist, och den har jag inte ens fotat ännu! Jag hetsar dock inte upp mig så väldigt över det, jag vet att det blir bättre tider och inspirationen strömmar till och så vips sitter jag där och kläcker ur mig både 3 och 4 sidor på ett kick. Det är det som är så underbart. Att vara tillfreds med att man känner sina ups and downs. :-)  Det är lite marigt dock när man har sjukt mycket inspiration men såååå lite tid att sätta sig ner. Det kan jag irritera mig på istället. Men men... man kan ju inte ha allt.

Ikväll har jag varit ute och töltat under stjärnorna! :-) Myyyysigt. Lagom varmt/kallt ute och med overall så slipper man frysa. (det var +1 grad insåg vi när vi kom hem.... fniss) Tyvärr var det inget månsken ute, men vi grävde fram våra pannlampor och hängde oss fulla med reflexer och drog iväg som vanligt. Hästarna var lite sprittigare än vanligt, men det är höstens första pannlampe-tur så det var inte så konstigt. Min häst har dessutom inte gått sedan i söndags så han var väl lite lätt pigg kan man säga. Ehhrrr.... 
(sitter du och dregglar nu Chruss? - hihi)

suddig häst
Såg så trist ut utan foton här så jag lägger in en liten hästbild. :-)  Tänk om detta fotot varit skarpt.... ganska läckert va? Fast å andra sidan blev det lite läckert när det är suddigt oxå.... Kameran fokuserade lite fel och hästarna gick så fort så jag hann inte med en till bild med lite gräs och sånt i förgrunden.  Det var så mysigt kvällsljus just då! (några kvällar sen)  Hästen på bilden är min lilla goding. :-)

Idag har vi haft lite tårtkalas här, sonen fyller år. Fuskade med köpetårta eftersom det bara var farmor, farfar och morfar som skulle komma förbi. Kalas med kompisarna blir i helgen. Orkade liksom inte baka två tårtor och ville inte köpa två... så det fick bli en av varje. Smaskigt var det iallafall. (flädertårta - ungefär som Princess fast inte lika söt)



Dagens guldkorn:  sjunga för sonen, äta tårta, halvstädat kök (wow), kvällstur på hästen.
Dagens pestråtta:  att en del bilister inte verkar tänka överhuvudtaget - men det är klart, har man ingen hjärna så är det svårt att tänka!! (typ) Kör man 90 genom ett samhälle med barn där det är 50 ? Saktar man inte ner när det är mörkt ute och man möter något "okänt" med reflexer? Man upphör aldrig att förvånas.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart foto!

Grattis Daniel från oss i Laknäs:-)

Postat av: Ingrid - Inola

Jag gillar fotot jättemycket - tycker att det suddiga är en läcker effekt i sig. Gratulera Daniel så mycket från oss i efterhand!

2007-10-19 @ 10:52:28
URL: http://inola.blogg.se
Postat av: Chruss

Dräääääggggeeeeellllll!
:-D

2007-10-19 @ 18:28:04
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback