Hmm, det här med katt.... och en massa annat.

verkar ju inte vara helt lätt... fniss...
Har just fått reda på att vår lilla kattunge verkar vara en *Torsten*. ;-DD
Inte undra på att varken Smulan eller Grynet verkade platsa på..... "den"...  hmmm, vet inte om jag törs säga att det är en han nu för då återgår han väl till en hona. Nåja, alla kan ta fel, och själv har jag inte haft chansen att kolla ens för det känns som det kvittar för min del. Han eller hon - kommer få flytta in här oavsett.

Föresten vaknade gubben när jag började prata om att det nog blev en Torsten trots allt... då tyckte han genast att katten kunde heta Sven, Einar, Rune, Holger eller varför inte Asta? Sen la han snabbt till - äsch, det spelar ju ingen roll vilket namn den får för den kommer ändå få heta "Kattkräk"....  !!!   (jaha - ser ni att jag känner min man? fniss...)
2 snabba scrappade ikväll - kommer när tid finns att fota och ladda upp. Ska även ladda upp en LO jag gjorde till en utmaning som Vixxan hade för några veckor sedan och tänka sig - jag VANN!!! HURRA!!! Man blir som barn på nytt när man får höra att man vunnit... fniss... hur kul som helst. Priset skulle Vixxan ta med sig till Karlstad så det ska bli så spännande!

I morgon är det packning som gäller - av typ.... ALLT! phew.... det är ju liksom inte en sak som ska packas ner... tur man har gjort det några gånger så man har lite vana, men det tar ju sin tid ändå.


Dagens guldkorn:  Förmiddagstur på hästen, lunchbad (!), kvällspyssel.
Dagens pestråtta:  städjobbsslaveriet på Hamburgerkedjorna. (råkade fastna vid Uppdrag Granskning på TV ikväll...)

Kommentarer
Postat av: Chruss

Hmm Torsten är väl bra??? Matchar ju Ingeborg..liksom...*flinar* ;-D

Postat av: Carina

Hmm, känner faktiskt igen det där. Min katt Kitty (uppfinningsrikt va? :) fick efter 2 dagar byta namn till Tarzan - och det passade mycket bättre...

2007-11-05 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback