Lite rassel och lite pling...

Åhoj! Efter en hel dags packning blev det en cykeltur i månskenet med en granne. Myyysigt. :-)  Inte alls planerat utan jag bara kände för att hänga med när vi matat klart hästarna. Riktigt skönt var det - "friskt" kan man väl kalla det med sina +1 grad. :-)  Det var välbehövligt oxå eftersom man kommer vara inomhus hela helgen. Inte för att man "inte gör något" för det gör man.... speciellt när man släpar runt sjuttielva backar fram och tillbaka - DET KÄNNS kan jag lova!!!

Lovade ju att visa LOn som jag vann med hos
Vixxan oxå - här är den!
Det var en skiss man skulle följa och den tilltalade mig verkligen. 
image419
Stort tack till Vixxan! :-)

Dom nya LOna har jag inte hunnit fota än - det får vänta. Droppar väl in här nästa vecka tillsammans med lite mässfoton, kissemiss-foton och annat smått och gott kan tänkas. :-)

Nu ska jag göra klart lite mer packning till mässan och sen ska jag lägga mig *i vettig tid*. Kommer bli dåligt av den varan i helgen och jag behöver mina timmars sömn.... Kan inte skylla på åldern heller för jag har aldrig varit varken nattuggla eller morgontupp! ;-)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Supersnygg Lisa!!! Jättemysigt med alla blommorna! Är några stansade i det mönstrade pappret? Det var jättesnyggt att kombinera med de andra, måste jag lägga på minnet.
Kram Kicki

Postat av: Elisa

Vilken jättefin LO Lisa! Verkligen fint färgmatchat. Grattis till vinsten!

2007-10-26 @ 23:02:04
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Lilo

Härlig layout!!! Grattis till vinsten! =)

2007-10-27 @ 21:58:41
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Chruss

Pling pling! Jag VET men du har förtjänat den på alla tänkbara vis. Vad? Ja, kika i min blogg får du se!

2007-10-28 @ 13:47:12
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback