Pirrigt!!!

Alltså - kolla här:  http://www.papperskraft.se  och se vad "nedräknaren" står på.... i skrivande stund 4 dagar och 13 timmar och..... osv.  WOW.... Nu börjar det pirra i magen.  Först är det jääääättelångt kvar, och så jättelångt, jättelångt, långt, långt.... och BAM så är det JÄTTENÄRA!!! Begriper inte hur det där går till. PHU!
Denna vecka kommer snurra i 190 eftersom jag har massor att packa och försöka få ordning på. Pyssel kan man bara se i stjärnorna efter för tillfället... men det vet jag ju så jag suktar inte. Kommer däremot ha massa inspiration i huvudet när jag kommer hem, men då kommer jag vara för trött för att orka göra något på en vecka typ! ;-DD  (det är baksidan av att vara iväg och ha trevligt)

Inte har jag fotat mina senaste LO heller - fy på mig. Har inte orkat.... eller haft tid... eller nått?!

Just nu försöker jag få nån form av struktur på hur veckan skall fortlöpa för att jag ska hinna allt jag behöver innan vi susar iväg mot Göteborg på fredag fm. GULP! Sörplar lite gott nyinköpt te under tiden. MUMS! Hittade en förpackning i hyllan sist vi handlade som fångade min blick... Indian Chai hette det. En snabblukt på paketet för att bedöma om det kunde vara något och PANG ner i kundkorgen. Smaskens! Luktar julkryddor så det smäller - inte för att jag tror det är meningen, men har man både kardemumma, kanel och ingefära i samma påse så är det väl inte så konstigt att man förknippar det med julen! ;-D



Dagens guldkorn: smaskigt te, trevligt sällskap på shoppingrunda, hann få in hästen innan det blev becksvart ute, en liten strimma hopp har tänts för att få till en bättre plats för företaget.  
Dagens pestråtta:  att man måste laga mat *varje* dag.... tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Hönan

TAckar för trevligt sällskap själv. Dett blide en tur till Clas på vägen hem och 2 dvd hyllor:-)
Tet var kanoners nu ska jag ut och leta eget idag, måste till storstan igen, Arvids springskor är för små och dte är friidrottsdag i morgon.
Snart Fredag! Jihaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback