Vilken helg!

WOW! Omtumlad, skettrött och sjukt inspirerad är man så hemma igen från Papperskraft i Partille. Ett möte med massor av underbara kompisar, nya ansikten och farligt lockande prylar. ;-)

Ett stort tack till det härliga gästvänliga pensionatet på Trollrunan som vi bodde på.
Ett stort tack till underbara vänner som ställer upp och hjälper till när man behöver det.
Ett stort tack till ett underbart resesällskap som orkade bladdra med mig hela vägen ner och hem. ;-)
Ett stort tack till Yoli för en helt underbart *grön* ask - jag är sanslöst impad!
Ett stort tack till Lena som har huvudansvaret för "vår" mässa där nere! Lyckat som vanligt!

Ett stort tack till resten som förtjänar ett tack som jag just nu inte kommer ihåg.

Nu är jag TRÖTT och lycklig - sängen hägrar (ja - redan nu!!).

På nervägen var statistiken ungefär så här:
3 polisbilar som passerade gården här i Rälta redan innan vi åkte - sen såg vi inga fler!
Djur... tja, tror knappt vi såg några andra djur än dom som gick inhägnade faktiskt! (skönt)

På vägen hem var det desto intressantare!
1 Älg
1 Ormvråk
5 Rävar
3 möss
2 Åsnor (ok - dom var inhägnade bakom viltstängslet)
Kanske en och annan groda - låter det vara osagt...
1 felkörning (vi missade en avtagsväg ovanför Filipstad och fick åka över Ludvika istället, vilket vi inte direkt planerat, men vi konstaterade att det var säkert nån mening med det oxå.... fast vad har vi inte fått reda på än.. ;-D)

Idag har jag klarat uppgift 1: Hålla mig vaken, och uppgift 2: Få ur sakerna ur bil och vagn.
I morgon stundar projekt 3: Ställa tillbaka alla saker på "rätt" plats. ;-)

Lite foton från InkyWings bord finns i
InkyWings blogg!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Skönt att höra att ni kom väl hem tillslut!!
Tack själv för allt och KRAM

Postat av: Ingrid

Kul bilder du lagt upp i företagsbloggen - verkar som om personalen mest sitter på golvet och slöar ;-) Nåväl, vi kom på fötter till slut och jag hoppas att vi var till någon nytta. Tack själv för en härlig helg, snart ses vi igen - denna gång i Karlstad! Stor kram!

2007-10-08 @ 22:23:03
URL: http://inola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback