Dagens GARV!

Sitter och sorterar lite mappar med scrappade alster som jag scannat och fotat av osv. Ramlade över saker från 2003 när jag började scrappa och får ögonen på min absolut första LO!!  KULT...(haha)

Vill ni se? OK, tänk er tillbaka till Januari 2003 först.....

då kör vi....

 

En dubbel-LO som ni ser - om min stämpelhörna.
Tja, vad säger man? Utvecklingen har ju gått framåt på både scrapsidan och pyssel-hörne-fronten.

Men liiiite kul var det ändå att se alla gamla sidor - började att scrappa A4 bara för att testa lite om jag skulle gilla att scrappa överhuvud taget.... och tydligen gjorde jag det. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

den hörnan miss jag! smile;-)

Postat av: Sara

En riktigt basic still going strong-LO tycker jag! Gillar verkligen ovalerna som bygger spotlights av ett fotot m.m. Här skrattar ingen ;-)

2007-10-03 @ 10:57:41
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Lina T

:) Så roligt att se!

2007-10-20 @ 19:28:30
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback