Det tar på krafterna...

Usch vad man blir trött av att vara borta en hel helg! PHU!

image348

Har varit iväg med lilla hästapållen på kurs i två dagar och nu är jag grymt trött! Gissningsvis så är han lika trött som jag och är väldigt nöjd med att vara hemma i sin hage igen. Han skrek av lycka när han blev utsläppt i hagen när vi kom hem... fniss... ja - även djur har känslor! :-)

Mötte familjen i dörren när jag kom hem - dom skulle åka iväg till en kompis och fika så jag fick till min stora lycka packa upp i lugn och ro och bara sätta mig och "vara" en stund. Passade på att scrappa första utmaningen på Scrappestafetten. (den får ni se senare)



Har fotat det jag scrappade i Örebro föresten!! Har fått klart det sista med dekorationer och rubriker på dom som det fattades på. (4½ LO hann jag med i Örebro - inte tokigt alls...)

   
 
   



Helgens guldkant:  Att man har världens mysigaste "Lurvur Tussur" till häst. :-) + Fint väder + Trevligt sällskap + god mat.

Helgens pestråtta:  En migränliknande (?) huvudvärk på kvällen så jag knappt kunde somna.

Dags för en vända till stallet - sen ska jag snudd på springa hem och ramla i säng! JÄSP!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Så trevligt det glittrar om fåglarna, är det vanliga minipärlor/mix?
Hoppas huvudet har klarnat och att du inte håller på att bli sjuk...

Postat av: Agneta

Vilka fina LO's du fått till. Pärlorna var verkligen en fin detalj!

2007-09-04 @ 15:46:17
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Chruss

Fiiiin pålle!!!!
:-D

2007-09-04 @ 21:44:46
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback