Ett par till stafettbidrag

Nu kan jag visa stafettbidrag från omgång 9 och 10. Inga större framgångar för vårt lag här heller, men det har varit en rolig månad där man iallafall fått scrappat dessa (13) alster till tävlingen! Sen brukar det alltid bli några extra när man kommer igång så jag är jättenöjd!

Omg 13 måste jag sätta mig och scrappa i morgon... den är kvar för min del. Jag har uppdraget att rubriken skall bestå av ETT ord.  Ska väl inte bli så himla knepigt tänkte jag. ;-D

Utmaning 9:
image378
Här var uppdraget att ha med något KNALLRÖTT på sidan. Man kunde ha allt från röda brads till en helt röd LO om man ville. Jag körde något lite mitt emellan... blev rätt nöjd själv, men röstmässigt så föll den ingen annan i smaken... fniss...  Lekte lite med egenritade rutor osv som jag klippte ut och det var riktigt roligt och jag blev som sagt NÖJD med sidan!

Utmaning 10:
image379
Här skulle jag göra en LO med *EN* bild. Inte heller så himla svårt faktiskt. Sonen fick skriva en egen topplista på sina sommarfavoriter och som ni ser var "Simestern" det första han tänkte på! ;-)  Önskningarna var det värre med, där kom han inte på något...  Oxå en sida som jag blev väldigt nöjd med - och inte så konstigt - den är ju Gröööööön! hehe.

Idag bör mitt stämplade kort ha kommit fram, men ve och fasa så glömde jag i hastigheten att fota/scanna kortet så det kan jag inte visa! Snörpligt. :-/  Nåja, kanske mottagaren visar det i sin blogg bara hon fyllt år klart och vaknar till liv igen. fniss... fyller man 60 så är det väl minst 3 dagars fest va? ;-)



Dagens guldkorn:  Maken fixade middagen, mysig fika med familjen på em, massor av härliga höst-foton blev äntligen tagna - hoppas nått är bra!, "månskenstur" på hästen ikväll - det var en helt otroligt läcker fullmåne som steg upp bakom träden när solen började gå ner. WOW! Tror jag tittade mer på månen än på vägen. HAHA!
Dagens pestråtta: Mörkret kommer snabbare och snabbare.... nu är det ingen tvekan längre vilken årstid som närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Smarre

Supersnygga båda två! Och himmel så mammalik man kan vara....
:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback