Härlig pysseldag!

TACK Anna-Lena, Carro, Tanja och Mia för en härlig dag i Laknäs! :-)
Stormigt värre, men som tur var bara på utsidan.... fniss... vi överlevde till och med en stunds strömavbrott. Tur solen lyste så vi slapp famla oss fram i mörkret.

Jag fick 3 enkla och en dubbel LO färdiga och är helnöjd (trots att jag lyckades glömma min skärmaskin hemma... haha!!). Det var så skönt att få komma hemifrån och få prata och pyssla - funkade riktigt bra fast båda barnen var med nästan hela dagen. ;-)  Dom var fullt upptagna med tv-spel och andra spännande leksaker som inte finns här hemma.

Sitter här och är nyfiken på hur det kan ha varit nere på mässan i Göteborg idag? Någon som har sett några kort därifrån kanske? Mässor är alltid roliga, även om man inte är med själv eller besöker dom. :-) Ser fram emot Papperskraft den 6-7 Okt. då jag ska åka ner till Gbg och vara med. (
http://www.papperskraft.se/ )


Har precis varit in och beställt mig en ny sån här:
image365
http://www.personligalmanacka.se/

Var så himla nöjd med min som jag köpte för detta år (2007) så jag gjorde slag i saken och beställde en till 2008 oxå! :-) Roligt att kunna designa den lite som man vill.


Dagens guldkorn:  Att få pyssla och prata i trevligt sällskap!
Dagens pestråtta: Att min häst börjar se ut som en flodhäst efter 4 dagar i ny hage och envisas med att vara absolut längst bort i hagen när man ska hämta honom.... suck! I morgon blir det gamla hagen med *lite* mat i!

Fotar och lägger upp dagens scrappade alster i morgon!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Men varför har jag en agenda som köptes i fjol? För dyra pengar? Den som du köper kunde jag mycket väl tänka mig... Kan kanske låta min röda vila ett år?

Postat av: Sara - SaGam

Nej några kort från mässan har jag inte sett än, men har många bilder på näthinnan. Jag har haft "make and take" hela dagen och inte haft mycket tid till shopping, men väldans trevligt har det varit. Ser redan fram mot Papperskraft! Kram

2007-09-15 @ 22:41:59
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback