Maximalt pysselväder idag!

Uff ja, det är verkligen länge sedan det regnade *en hel dag*. Ja, vi har inte haft det så hemskt här uppe i sommar som många andra nere i "södern" har haft det.... även om vi inte haft nån otrolig sommarvärme heller. Kan inte påstå att vi ledsnat på regnet alltså...

Men idag - ja, REGN REGN REGN!!!
Hösten kryper närmare, mörkret faller tidigare, pysselsuget växer! ;-) Fast idag har jag inte ens petat på pyssel... trots att vädret skrek *sitt inne och pyssla* haha.

Idag har jag pressat och gnott - allt för att så sakteliga fylla på det härliga lagret av stämplar i InkyWings lagerlådor så jag har massor att ta med mig till mässorna i Oktober! (ni kommer väl?) Hela 59 nya stämplar skall släppas i Partille och sedan finns det mycket som varit slut som jag inte hunnit med att pressa upp. Förhoppningsvis hinner jag uppdatera *mycket* av dom stämplar som varit borta ett tag - men häng med - risken är överhängande att dom tar slut fort igen!

Näe, dags att leta upp raggsockorna och krypa till kojs!



Dagens guldkant:  Var med svärmor och hälsade på deras nya kattunge som nu är ca 5v. Gissar att dom får hämta den nån gång i Oktober kanske... Söööööt!  (rackarns - glömde ju ta kort på henne.... MEH!)
Dagens pestråtta:  Regnet kanske... även om jag egentligen inte lidit så mycket av det eftersom jag varit inne... fniss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback