Mer stafettbidrag

Fler omröstningar är avklarade. Tyvärr utan resultat för vårt lag även dessa gånger.

Här är mina bidrag:
image363
Till denna hade vi en skiss att följa + att jag skulle göra något med 10st  "Bling-Bling".
Ni ser väl hur det blänker! ;-D  Massor av glitter och glamour här! hehe.

Sen har jag gjort denna:
image364
Här hade vi 5 olika bilder att inspireras av, och jag valde en med en vas med några gröna och vita blommor i så detta är resultatet av den inspirationen! :-)

Omröstning pågår för nästa utmaning så den sidan får ni se om några dagar! :-)

Blir inte så mycket mer pysslat än dessa utmaningar just nu. Det är företag, familj och häst som tar den mesta tiden för tillfället. Fast på lördag är planen att åka upp till Anna-Lena i Laknäs och scrappa lite. Det ser jag verkligen fram emot. Visserligen får jag ta med båda barnen en stund innan gubben hämtar  upp dom på väg hem från det han skulle göra, men det ska nog gå bra. Det brukar ju aldrig vara fel att få åka och leka med andras leksaker menar jag... hihi... kan säkert roa dom en bra stund!

Ikväll blev det en ridtur igen - men fy 17 vad det blir mörkt snabbt. Tråkigt. Om bara nån vecka så hinner vi inte runt på någon av våra vanliga turer utan att det hinner bli mörkt innan vi kommer hem. Tror det börjar bli dags att gräva fram pannlampa och batterier snart. I övrigt får man klä sig som en julgran med reflexer, det behövs! Bilisterna är sjukt nonschalanta även i mörker tyvärr... en del borde det vara skottpengar på!



Dagens guldkorn (japp, jag döper nog om detta till *korn* istället för *kant* tror jag!):  Sol och riktigt VARMT ute på dagen. Sommaren försöker visst tappert hålla sig fast liiiiite till. Speglingar i ån och mumsig onyttig glass på kvällskvisten. ;-)
Dagens pestråtta: Att hästarna bytt hage och naturligtvis är dom lääääängst bort när man ska hämta dom! PHU!

Kommentarer
Postat av: Hönan

Gissa om jag längtar till i morgon med är så pysselsugen och med sällskap sedan kan inte bli bättre!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback