Scrappeli-scrap!

Nu ska vi se vad jag kan visa här.... ;-)

Utmaning 5 och 6 är klara och röstade så tillvida att vårt lag inte gick till final i någon av dom. :-) Men men.... skam den som ger sig - tävlingen är inte över än!

Denna gjorde jag till utmaning 5
image366
Färgen *jag* skulle scrappa var ORANGE som ni kanske ser.... problemet var bara att jag gjorde världens dundertabbe och missade att den skulle scrappas efter en skiss oxå.... (pinsamt!!!)

Sen har vi utmaning nr 6:
image367
Här var allas uppdrag att scrappa en valfri (enkel eller dubbel) sida där bilder, text eller rubrik förmedlade ljud! Lite knepigt först men många hade tolkat det jättebra. Vi hör ju ganska mycket saker omkring oss och inte bara musik som jag snöade in på. Visste dock direkt att jag ville scrappa dessa härliga bilder som är nytagna för Augusti i år. :-)  En riktig liten "Stevie Wonder-fröken" vi har här hemma - spelar och sjunger med ögonen stängda! hihi.

Sen har vi några sidor som jag scrappade hos A-L igår då:
   

+ två till som är till Utmaning 7 och 8 på Scrappestafetten så dom kan jag inte visa ännu. :-)



Brrrr... i morse var det -4 grader nere hos hästarna när jag släppte ut dom. Hutter hutter.... ja, nog är det höst och närmar sig vintern allt! Tur jag tog mössan på mig för det var KALLT! (det där har man inte vant sig vid ännu)

Kommentarer
Postat av: CarinaG

Ser nu hur fint det blev med overlay. JÄTTESNYGG LO.
KRAM
Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback