Då funkar det ett tag till...

Fast dom hade visst inte kunnat uppdatera blogg.se nått när allt kom omkring.

Jaha... här har man väntat på att blogga hela helgen och när det väl funkar har man inte tid!
(inte för att det egentligen spelar nån roll, men det är ju kul att göra nått iallafall)

Har 4 sidor från Örebro som skulle kunna visats... OM dom varit fotade. ;-DD  Sorry!

I övrigt har jag precis börjat jobba järnet inför mässan i Avesta i helgen. Allt som måste fixas i sista stund ni vet. Kataloger, uppdateringar, packa varor, bekräfta, fundera på vad som ska följa med, tänka så jag kommer ihåg allt, osv osv osv....  PHEW!!!!  Det *är* jobb med en mässa - helt klart!

Risken är att ni inte får se nått spännande i den här bloggen förrän nästa vecka, men sånt är livet.

Dags att jobba igen, nu har jag haft min paus.

Kommentarer
Postat av: CarinaGustafsson

Jag är i alla fall inne här och tänker på dig :-) Har t.o.m. hunnit med en liten beställning ...
Vill gärna höra hur mässan var!!! Jag har lite nya kort på min blogg förresten om du hinner kika in en dag?
KRAM
/Stamparina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback