LO till en tävling

Läste att man fick visa sitt alster till tävlingen på Scrappiz där man kunde vinna en licens av programmet "Comic Life".  Det var ett himla skojsigt program som egentligen bygger på att göra en "Serie" - ni vet - serietidningar osv!  Det passar dock helt UTMÄRKT till scrappingen eftersom det var lätt att bygga ihop flera foton, göra en serie-strip osv. Självklart önskar jag mig en liten vinst, annars kommer jag absolut att köpa programmet som inte var allt för dyrt heller!

Det här är mitt bidrag till tävlingen:

image779

image780

Tacksamt att leka loss med lite färgglada saker när papperet var svart och det inte var så mycket färg på fotona heller. :-)

Här skiner solen idag och det utlovades en riktigt fin dag. Hoppas lillbusan piggnar till lite mer så ska vi ta oss en promenad sedan och få lite luft.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ohhh I LOVE IT!!! Har också börjat scrappa igen efter en lååång paus, bara kort som gällt ett tag nu. Tack för inspirationen! :-)
Kram
/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback