"Nyfnikon..."

... som man är så anmälde jag mig igår på Buzzador. ;-)

Så här skriver dom om sig själva:
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Vill du oxå vara "nyfnikon" så följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är ELKN):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=ELKN  

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com/?refstr=ELKN


Japp, så var det.
Buzzador har funnits i många år och det hela går ut på att man får testa produkter och sedan via "mun-mot-mun"-metoden göra reklam för varorna man testat till sina vänner. Ibland får man tydligen extra produkter att dela ut till sin bekantskapskrets så även dom får vara med och testa.  Tyckte det lät lite skojsigt.
Läste just på ett forum i Norge att dom som var med där precis fått hem 12 (!) flaskor ketchup. ;-DDD

Vilka kampanjer man får inbjudan till beror så klart på vad man har för intressen och vilken åldersgrupp etc man är i - olika produkter har ju olika målgrupper.  Idag fick jag ett erbjudande om att anmäla mitt intresse för att prova "Flux" - ni vet det där munskölj-medlet. Får se om man blir utvald... för visst kan man prova det - lite flour-skölj skadar nog knappast. ;-)  Hoppas dock det kommer lite mer skojsiga kampanjer framöver. Matprodukter är ju aldrig fel! 



Nix pix, nu tror jag baske mig jag ska ta och sätta mig och pyssla lite igen. Fick två LO gjorda igår, varav den ena i formatet 6x12. Andra gången jag gör en sån "halv" LO.  En utmaning tankemässigt! Tänkte jag skulle scrappa lite lettersize oxå så småningom och blanda storlekar i albumet, men jag har inte orkat gräva fram mina papper ännu i den storleken... ehr!  Men vilket år som helst!! ;-DDD

Kanske man ska uppdatera den här på skoj oxå.... hmmmm

Då ser scrapkassan ut så här:

LO (á 25:-/st): 112st  = 2800:-
Kort (á 10:-):  2st = 20:- 
Minialbum (á 30:-): 4 st = 120:-  (räknar bara *färdiga* album, alltså dom med foton eller annat inuti oxå!)
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 3st = 15:-    (känns som man borde skärpa sig lite här!)
Shoppat för: 2368:-   (968:- på Avesta-mässan, 24:- i örebro)
Innestående: 587:-   oj - fortfarande på plus... fniss...  får scrappa på nu inför sommarmässan. ;-)



Dagens guldkorn:  Snart helg! Pysselkväll, snön smälter, sovmorgon.
Dagens pestråtta:  snön!  nu vill jag ha VÅR!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej hej! Jag är också Buzzador och har fått vara med i några roliga (och goda) tester, så det blir säkert roligare saker än munvatten också för din del. :D
Kram Kicki

Postat av: kristina

Ska bli spännade att höra vad du får prova för något!Och kikade på dina los...så härliga fina!!
Hit har minsann våren äntligen kommit,men det satt långt inne.Ha en skön helg!

2008-04-12 @ 08:01:06
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback