Ibland undrar jag...

om det sitter nån där uppe och hör mina tankar?

Anledningen till att brorsan kom förbi var just att han tänkte fixa det här bordet på IKEA som jag bett om och sedan åka hit med det!! Han fixade ett bord förra helgen nämligen men lyckades få fel bordsskiva med sig. En på 100 cm istället för 150 cm och det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss. Så nu gottgjorde han det och fixade "rätt". Fatta - jag står här och funderar hur jag ska få tag på ett bord typ NU för att kunna göra klart pysselhörnan! :-) I sånna lägen skickar man ett tack riktat uppåt kan jag bara säga!  Nu är bordet här och det är bara att sätta igång.... fniss... fast nu känner jag mig rätt spak efter dagen vill jag lova - det har gått i ett. (allt utom jag har gått tror jag för det är inte alls så många steg på min mätare idag, men det har varit full snurr hela tiden)

Btw - uppe tidigt för att fota spindelnät? Tja, om ni tycker 8.30 är tidigt så visst... men till och med jag är benägen att säga att det nästan är förmiddag vid det laget. haha.

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

en liten kram från mig till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback