PHU!!

Idag regnar det - MYCKET! Trist.
Fast jag är glad att jag kan jobba inomhus. :-)

Idag har jag suttit nästan hela dagen och förberett alla nya stämplar som skall släppas till lager-invigningen. Det var inte lite jobb det heller... är helt färdig. Stämplarna skall ha nummer, läggas in på nätet och sedan skall dom plockas ihop på katalogsidor som går att skriva ut oxå! Det tar sin lilla tid kan jag ju säga.  17 nya stämplar från en helt ny designer. 35 nya Angi-B stämplar som jag köpte in rättigheterna till redan förra året + 20 egna journalingstämplar! Ingen panik - allt på en gång. ;-DD  Och som grädde på moset ett helt ark med underbart söta små biljettstämplar. :-)

Törs jag säga att jag har mer på G som är tänkt att släppas i Partille på mässan i Oktober? Phuuu.... det blir mycket i höst! Fast skoj är det. ;-)

Har inte fotat på jättelänge nu känns det som - vädret är ju aptrist och jag hinner inte ut mellan regnskurarna nått vidare. Det lockar att fota regndroppar, dagg, och lite ruskväder, men hur 17 gör man för att inte sumpa kameran? Paraply i ena handen och kamera i den andra verkar ju ingen höjdare precis. ;-D  Ingen som fotar i dåligt väder? Tips tack! :-)

Vill iallafall passa på att säga TACK till alla som slänger in en komentar här i bloggen. Det är så himla trevligt! Ska försöka vara lite roligare och få med nått foto framöver. :-)

Föresten, skickade in gubben för att köpa två sånna här på
Rusta i veckan:


Självklart GRÖÖÖNA! :-)    (bilden är från Rusta! )

Såg en annan pysslare som köpt sånna här och fastnade direkt för den läckra äppelgröna färgen. Faten är i plast och inte superstabila, men till lättare småsaker är dom helt perfekt! 

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

dom e ju underbara!

Postat av: netha

Poppar in och tackar för iden, sådana kakfat vill jag ha och sicket braigt pris.

2008-08-15 @ 15:55:23
URL: http://nethas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback