Rain rain go away

come again another day....

Visst säger dom så i det stora landet "Amerikatt"? ;-DD
Tycker det passar ypperligt att säga här i Rälta oxå. Rätt vad det regnar så kommer det en skur nämligen. Man kan aldrig vara säker. Var iväg på lite ärenden på fm och det såg ut att vara ganska hyfsat väder ute men minsann skulle det inte ner lite regn när man gick mellan affärerna! Gruff.

Inhandlade en skapligt billig stegräknare idag på det stora CO för nu ska jag baske mig veta hur många steg jag kliver varje kväll när jag tar in hästen! HAHA!! Tog en räknare där man även kan se hur långt i km man gått eftersom man kan ställa in steglängden. Blir ju åtminstonde i närheten av det exakta eftersom det är svårt att pricka in precis på cm hur långa steg man tar... varje gång alltså. Klev runt lite på köksgolvet och stegade efter en tumstock så det märks väl hur bra det blir i slutänden. ;-)

Dags att återgå till jobbet, postbilen kom just med paket. ;-)

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Jag fick en stegräknare på jobbet, men den visar bara steg. Har en gammal som visar km, men batteriet är tillfälligt slut. Ska bli kul att se hur långt du går sen.

På jobbet varierar det från 6000-9000 steg ungefär/natt.

Kram

/Carina

Postat av: Elisa

Vi fick stavar, väst och stegräknare på jobbet! Den räknar både steg och km. Jag har ju misstänkt att jag går rätt mycket på jobbet, och det stämmer bra det! Nu ska det kanske bli lite mer stavgång framöver, förut gick jag mycket. Fast först ska kanske cykelsäsongen vara slut...

2008-08-21 @ 16:57:35
URL: http://elwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback