Julkortsfunderingar...

I morgon är det den 16e.... och enligt posten den sista dagen att posta sina julkort för att dom ska kunna lova att dom hinner fram till julafton. (iallafall med julporto)

OM man ska posta julkorten i morgon är det en fördel om dom är färdiga.

Jag har inte ens börjat fundera på mina. 

Ganska väntat... hade inte trott att jag skulle vara färdig heller... men kanske att jag lyckades göra några ikväll typ.... fast det kommer inte att hända. Finns inte tid.

Hmmm, så jag kan ju meddela alla vänner och släktingar där ute att troligtvis kommer det inte dyka upp några julkort från mig i år.... jag hinner helt enkelt inte! För som nån sa - om man normalt brukar göra handgjorda julkort så är det nog bättre att inte skicka några alls än att skicka *köpta* julkort.... eller????
Om ni säger emot så kan jag gå ut och köpa en bunt på stört... nemas problemas! ;-DD  Känns liksom bara som om att typ 50 handgjorda (stämplade) julkort inte riktigt är att fundera på just nu. (phew)

EDIT: tisdag den 16e.  Julkorten är fixade! Jag blundade, höll för ena ögat och sköt på "färdiga" julkort i år.... (gah - skjut mig inte - ni får åtminstonde ett julkort.... kanske... om jag lyckats komma ihåg dig.... ehhrrr....)  Liiiite personligt är det - är du en av dom jag lyckats få med på min julkortslista så lär du upptäcka det förr eller senare.  /Lisa

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag håller med dig helt! Jag är också sen men man kan posta senare med fullt porto, alternativt satsa på nyårshälsningar ;)



Kram, Gunvor

Postat av: AnnaKK

Go´dagens!



Undrar faktiskt om det inte finns li-i-ite viktigare saker (iallafall för dej) just idag än att posta julkort!? ;-)



Tror bestämt att man ska säga GRATTIS!!! :-D



Ha en jättefin födelsedag!



2008-12-16 @ 14:40:03
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Grattis grattis - hoppas att du har haft en bra dag idag och inte bara jäktat runt med julkorten! Kramar från Ingrid & familjen

2008-12-16 @ 20:24:46
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback