Kyligt värre

Brr.... nu har kylan slagit till tror jag bestämt.
Dagen har erbjudit ca -10-12 grader hela dagen... HUTTER!

Fast jag tog mig en promenad efter lunch för att fixa hästmaten och det var inte sååå kallt trots allt. Men man hade ju packat på sig rejält med kläder förståss. Passade på att fota lite oxå - ännu en solnedgång. :-)



Titta vilken bra hjälpreda jag hade med mig idag. ;-)


(fler foton från idag finns på flickr)

Hmm, undra om man ska göra slut på lite mer julgodis tro.... ;-DD
(farligt farligt...)

Nu ska jag titta klart på Selma.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Här kikar jag in och tackar för julkort ! Vilken otrolig fotograf du blivit !

I min blog finns förresten ett kort, som jag tycker att även du ska ta åt dig av....

Kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback