Dregglar över alla CHA-nyheter!

Tur det finns massa kul att titta på när man är sjuk. Jag har suttit och dregglat över videosnuttar och bilder och läst massor om allt nytt som kommer på scrap och stämpelfronten! WOW säger jag bara!

Craft Critique är en blogg som för tillfället är sprängfylld med massor av spännande från den stora CHA-mässan i USA - kika över för en titt.... ett varningens ord dock - det finns MASSOR av ha-begär mellan raderna! ;-) Tänk vilken industri det här har blivit??? (på både gott och ont... men jag är en positiv människa så jag röstar mest på gott!)

Några fler länkar till CHA-bilder mm:
Scrap ETC
Lifetime Moments
Jennifer Stewarts blogg
Creative Express  (massa videos)
Ett flickr-album fullt med bilder.
Inque Boutique

Kommentarer
Postat av: Inola - Ingrid

Hej på dig vännen! Är på skidsemester i Härjedalen denna vecka ... utan tillgång till Internet. Men så idag fick vi låna ett trådlöst bredband och då passar jag på att skicka dig en hälsning. Hoppas att den eländiga förkylningen har gett med sig. Här är det MASSOR med snö! Kram!

Postat av: Sara - SaGam

ojojoj, täänk vad mycket vissa av oss fått njuta av i verkligheten! glad att jag får ett smakprov. tack!

2008-02-16 @ 15:59:08
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Gunvor

Krya på dig önskar en annan förkylningsdrabbad, som dessutom tackar för de underhållande länkarna!
Kram, Gunvor

2008-02-17 @ 16:27:13
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback