Så här såg det ut hos oss på dagen!

image678

Snö, snö, snö... och ibland riktigt stora flingor... nästan som jul. ;-)
När jag gick ner till stallet på kvällen hade vi nog fått totalt ca 1 dm sedan i natt nån gång. Härligt.
OK - jag vet.... vinter kan man ha överallt UTOM på vägarna... och det kan jag väl hålla med om... liiiite. Det är nämligen så att det perfekta underlaget för oss när vi vill tölta på vintern är just vägarna med åtkörd snö! Perfekt svikt och broddarna går inte igenom.

Så, i morgon fm ger vi oss ut och provar underlaget. Hoppas vi hinner rida några gånger på det iallafall innan det töar bort. (vår vanliga otur när vi väl fått nått som är bra!)

Kom på att jag kan nog inte visa någon av dom senaste LOna jag gjort.
2 är till skissecupen på Papirgleder. (får man visa dom?), en är till Swescraps skiss v.5 och den sista är till skisse-o-mania 5 på Norska scrapforumet. Får nog vänta ett slag med visningen.

Kan man beställa lite sovmorgon i morgon? (tack!)

Kommentarer
Postat av: Chruss

Ahh, vi har inte så kallt men nog 17 har det snöat! Massor med lovvikavantar. Är så glad att det kom idag och inte igår när jag var ute o for på vägarna.
Apropå Torsten - pass upp när stämplar o dynor får ben...;-D

Postat av: Tina

Tack för din värmande kommentar i min blogg.
Jag har försökt komma in i din butik idag, lyckas ej. Är det något strul?

2008-02-02 @ 21:01:41
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: Sofia Wernmyr

Härligt med snö! Hoppas att det håller i sig ;-)
Kram /Sofia

2008-02-04 @ 01:58:22
URL: http://pysselmyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback