tystnad pga sjukdom

Har åkt på nån spännande förkylning med delvis feber, värsta halsontet och örvärk! Jajjemen, det var inte igår man hade ont i öronen kan jag ju säga. Meeeh!

Blir *sloooow* om dagarna här varvat med en tupplur i soffan.

Fick dock en hel del pysslat under tiden Sofia-Pysselmyran var här på besök och det får ni ta del av när jag orkar få in bilderna i datorn.  Om jag räknat rätt nu är jag uppe i totalt 77 LO för året... men det får jag uppdatera senare när hjärnan häger med.

En ny scraptidning i posten och nått smaskigt skulle sitta fint nu - snääääällla postbilen?

Kommentarer
Postat av: Karin SN

Jobbigt! Det låter som samma eländet som gick runt hos alla under skidresan jag nyss kommit hem från. Av 45 personer skonades bara ett fåtal så eländigt är det. Skickar en styrkekram!

Postat av: Elisa

Stackars... Ta det lugnt och vila! Hoppas du fick nåt med postbilen. Jag är impad över dina 77 LOs! Jag har inte gjort en enda i år jag...

2008-02-13 @ 07:00:22
URL: http://www.elwan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback