Vilken härlig pysselträff!

Nu har man hämtat andan från lördagens pysselträff i Morkarla. Toppenbra ordnat med god mat (reserverat lunchen...fniss...) och fika, godis och alla andra förnödenheter man kan tänkas behöva. TACK till Tussan och Anne som ordnade en så bra träff!!!

image700
Anne och Tussan. :-)  (när dom äntligen fick sätta sig ner och pyssla några sekunder)

Hann ta lite andra bilder oxå och här kommer dom. (är du med och inte vill synas så hör av dig så "trollar jag bort dig"!! )

 
 
Det var full aktivitet vid borden och det är ganska kul att gå runt och se hur välbelamrade alla platser är och hur koncentrerade alla är när dom sitter och jobbar med sitt! :-)

hÄngla-mamman Marie hade en strid ström med glada pysslare som ville veta mer om färgläggning och visade hur hon gjorde med ProMarkers och Prisma-pennorna.


Och så vill jag hysta över en varm kram till Chruss som jag inte hann prata med så mycket som jag önskade. Jag tror bestämt du hann pyssla en hel del under dagen. (kanske just för att jag inte satt och snattrade i örat på dig... hihi)


Detta var vad jag själv fick klart under dagen.  4 LO + ett kort, kan dock inte visa en av LOna eftersom den är till SkisseCupen.

   

Än en gång - stort tack för härlig träff. Ni kan tro jag somnade gott när jag ramlade i säng vid 02.15-tiden på söndag morgon! :-)



Här är några andra LO som jag hunnit göra tidigare.
  

Och ett litet minialbum som jag svängde ihop en kväll. Köpte ett sånt där ark med färdigstansade figurer till ett album nere på Stämpelboden i Alingsås i somras och nu äntligen fick jag tummen ur och testade! Skojsigt.
 
Passade på att använda bilder från ett tillfälle jag hade MASSOR av bilder från. Har redan scrappat på några av dom men ville inte lägga bort övriga så då passade det bra att göra ett minialbum med resterande bilder!


Då ser scrapkassan ut så här:

LO (á 25:-/st): 94st  = 2350:-
Kort (á 10:-):  1st = 10:-
Minialbum (á 30:-): 2 st = 60:-
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 3st = 15:- 
Shoppat för: 876:-  
Innestående: 1559:-



Dagens guldkorn:  Minnena från lördagen, huvudvärken verkar *börja* släppa.... klockan säger te-dax!
Dagens pestråtta:  Att förkylningen fortfarande inte helt släppt taget... suck!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Haha, kunde du inte trollat bort lite dubbelhakor i nått redigeringsprogram???
Fina kort Lisa, din skörd av LO's och kort var ju härlig! Dotra föll ju liksom jag för Lurven och Prinsessan Pärla!

Postat av: Sara

Härlig rakt framifrånbild på hästen - vad mycket du fick gjort! Fina dubbelhakor på Chrussilussan =OD
Kram!

2008-02-26 @ 19:50:48
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Kicki

Åh vad skoj det ser ut! :D
Att vara på träff är ju så roligt! Längtar tills jag kan vara på en igen! :D
Kram Kicki

2008-02-28 @ 13:51:43
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback