Cybercrop på Allt om Scrap!

Idag har det varit en helt underbar söndag!

Fick visserligen släpa mig upp tidigt i morse och fixa frukostvälling åt hungriga damer, men sen släpade jag mig snabbt upp igen och somnade om till framåt 9-tiden när jag orkade slå upp mina gröna igen. Efter frukosten drog jag mig in i pysselhörnan och satte igång - för det är ju cybercrop!! Massor av härliga utmaningar och tävlingar - jag älskar sånt! Gillar att pyssla med givna kort liksom. (även om det kan vara svårt oxå)

Här är det jag pysslat ihop hittills idag till croppen:  (måste ladda här först så jag får tag på bilderna och kan ladda in dom i forumet! :-) )

  Tävling nr 2 - "tre av varje".
 Tävling nr 3 - "jag tror..."
 Tävling nr 4 - "skissen"
 Produktutmaning av Bitte71

Sen har vi nån utmaning där man skulle visa vad man ser utanför sitt fönster! Det här är vad jag ser utanför mitt datafönster:


Så, det var nog allt jag har gjort till croppen så här långt! :-)


Vid lunch hade jag gjort 3 av LOna och sen fick jag bryta för att just gå och äta lunch. Tänkte sen ta en promenad eftersom det var riktigt härligt väder ute. Inneråtta som man är så får man ju nästan skämmas för att man inte är ute. Nåja, promenad i sikte.... då ringer telefon - ska vi ut och rida? Jepp, jag skippar promenaden och väntar en stund istället och så kan jag ju förena nytta med nöje, eller blir det nöje med nytta? ;-DD Hur som, vi hade en trevlig ridtur och jag tog faktiskt med mig kameran ut. Tyvärr blev det inga kanonbilder för solen höll precis på att gå ner och när vi kom till ett par fina ställen så var hästarna så flåsiga så det var svårt att inte få suddiga bilder... fniss. Orkade ju inte kliva av bara för att fota heller...
Men här är två bilder från turen iallafall:
Hästarna Vengur och Móri + en mysig bäck som vi rider över.
 

Väl hemma igen så var det matlagning som gällde eftersom vi bjudit över Pappsen på lite käk. Smaskigt gott och efterrätt på det och sen var vi alla mätta och nöjda. Ytterligare en sväng ner till stallet för att mata hästarna och DÄREFTER kunde jag ta plats vid pysselbordet igen! Så nu har jag gjort klart den 4e LOn till croppen (finns med först i inlägget).

Har även uppdaterat med hur många LO jag gjort i år.... har blivit några stycken kan man säga. Fick ju pyssla ostört igår så då fick jag faktiskt ihop 7st under dagen. Kuligt.

Så, då ska jag ta och gå in på croppen igen och ladda upp mina alster på rätt ställe.

Visst ja, kanske ska visa vad jag gjorde igår oxå.... ;-D

 
  
Eftersom jag räknar en "dubbel" som 2 så har ni 6st här, den 7e syns i gårdagens inlägg eftersom den blev tillverkad redan på förmiddagen. (den gröna med spindelnätet).

Detta är vad jag presterat hittills i år:
LO: 36st  = 900:-
Kort:  0
Minialbum: 0
Utstansat/Utskuret: 1 = 5:-  (stjärnor på globen-LOn)
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 429:-

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Wow - vilken kreativitet! Och du - kika i min blogg!
Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback