Det finns att göra...

Hej och hå, det rullar på!
Jodå, det verkar finnas ett liv utanför datorn oxå. Tro det eller ej!  Har roat mig med att jobba - har haft en hel del att komma ikapp mig med efter julens ledigheter. Nu börjar jag dock se en ände på allt jobb som legat på hög och kan börja ta tag i det som normalt rullar in från dag till dag. Skönt!

Trodde inte jag skulle hinna pyssla nått alls, men faktum är att jag skrapade ihop 3 LO igår, och 3st dagen före det så jag känner mig i toppform på pysselfronten... fniss... och 1 LO hittills idag är färdig. *nöjd*

Ute är det dessvärre plusgrader - inte bra, inte bra. Det tär på snön som *äntligen* har packat sig på vägen och gjort det till ett PERFEKT underlag för oss att rida på! Men säg det som varar för evigt... nu lär det väl nötas upp igen av bilarna och bli nått slaskigt modd som plogen sen tar bort. Aldrig får man njuta länge heller...

Föresten har jag anmält mig till Scrappestafetten på det
Norska forumet igen! Skojsigt. Den drar igång och körs under hela februari. Passar fint! Jag vill ju ändå scrappa så då kan jag lika gärna kombinera det med lite utmaningar osv. Tycker sånt är roligt. Dom har mycket utmaningar och tävlingar för sig på det forumet så är du sugen på att utmana dig själv så kika förbi där nån gång!

Nu ska jag vara duktig och köra några "skrubba-minuter" inne i badrummet innan det är dags att bränna på maten. ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica O

Hoppsan nu var jag inne och anmälde mig till staffeten.
Bara att hoppas att norskan håller för min del.
Ska bli riktigt kul.

Kram Monica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback