Några fler moln

Det blev lite moln igår eftermiddag/kväll oxå, men dom var inte lika fina som i torsdags tyvärr. Inte lika mycket spelande färger. Bylsade på mig massor av kläder och drog ner mössan ordentligt och tog mig ut - för det blåste halv storm och var svinkallt!!

Och här är resultatet av fotostunden.

  
  
  


Idag har jag haft trevligt pysselsällskap! Anna-Lena kom ner och vi kunde pyssla några timmar medans grabbarna spelade TV-spel och körde bilbana och lite annat spännande. :-) Skönt att få sitta och pyssla och snacka med någon likasinnad en stund. ;-DD Hoppas tillfället ges snart igen.

Ladugården fick sig en duvning av gubben idag igen och ytterligare lite mer tak har blivit nerplockat. Dammigt som *** HOST HOST *** där ute just nu.... UÄCK!! Dom var tydligen duktiga på att isolera även på den tiden...

Snart är det läggdags för den minsta och stalltjänst för en annan.... sen ska jag nog faktiskt slå mig ner vid pysselbordet en stund till. Har lite ouppklarat med dom LO jag gjorde idag på dagen. ;-)



Dagens guldkorn:  Pysselsällskap så klart och att barnen lekte utan att ens fundera på att slå ihjäl varandra.
Dagens pestråtta:  -kommer inte på nån.


LO (á 25:-/st): 52st  = 1300:-
Kort (á 10:-):  0
Minialbum (á 30:-): 0
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 2st = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 834:-

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Fortfarande inget kort alltså ;-)) JAg har fått till 2 Lo:s och linnea 1!

Postat av: Hönan

Tackar för en välbehövlig dag. Helt underbart! Ska nu till och scrappa med lite chippisar, knappar och dina scrapstämplar det står för dagens utmaning!
Kram A-L

2008-01-27 @ 11:09:46
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback