Nyskapat - Nyfotat

Så där ja, då har jag fotat av mina senaste sidor.
En av dom är till skiss-o-mania i Norska forumet så den får ni inte se. Sorry! ;-)

Men här är en sida - helt utan papper!! (förutom själva fotot då....)
Rätt häftig utmaning på Allt om Scraps cybercrop.
  (hmm, snyggt golv man har då.... inte)

En sida med fotot på min te-kopp bara så där.... just då för stunden


Och här var visst oxå en utmaning på Allt om scraps forum - att scrappa en sida som berättar vad man skulle göra om man hade 1 miljon! Och så här ser min sida ut. ;-)

Använde ett foto på mina crocs från i somras... såg så läckert ut när dom stod där i gräset....


Måste bara få visa det här fotot på två små missar ute på upptäcksfärd! Båda är supertarva på att smita ut så fort man öppnar dörren... men vi försöker att dra lite på det för att dom ska bli större och inte fara iväg som två fladdrande troll och inte hitta hem igen. Den här gången blev båda utsläppta samtidigt och hittade så klart genast på varandra. Nu har dom liksom kommit på att dom bor typ 10 meter från varann och ibland vågar dom pila över *hela den långa vägen* till den andra! Komiskt gulligt!

image640

Här är det granen bredvid fågelstugan som får sig en undersökning. Luktar väl massa smaskig fågel där kan tänkas! Fast jag tycker ni kan lära er jaga råttor istället för små fåglar jag.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Hej! Ser att du redan har fått "you make my day award" men du får en till av mig iallafall :) kramiz

Postat av: Elisa

Att scrappa en sida helt utan papper - en ovanlig och verkligen utmanande grej! Du har lyckats bra ser jag. Vad katten har du använt för gallerliknande längst ned?

2008-01-19 @ 08:52:16
URL: http://www.elwan.blogg.se
Postat av: Sagomamma

Jättefina grejer, men oj vad imponerad jag blev av headern...
Så himla söt...

2008-01-19 @ 09:45:06
URL: http://sagomamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback