Oj oj oj... vilken ära!

Ser man på vad jag har fått av Gunvor! (TACK vännen!)

image636

Förutom äran att få en sån här så får man tydligen uppdraget att ge den vidare till 10 personer vars bloggar inspirerar och gör en glad. 

Den engelska verisionen lyder: "Give this award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Nu är det ju då så att egentligen så är jag ingen vän av dessa "kedje-grejjer", men trots allt är det ju smickrande att man fått en sån här. Jag vet inte om jag på rak arm hittar 10 (eller kanske 25?) bloggar som inspirerar mig men jag listar dom jag kommer på som jag ofta besöker och känner ni att ni vill föra detta vidare så varsågoda - awarden är er! ;-)

Hattifnatt    Karin    Lina     Whoopsie Daisy    Mona     Badanka    Aud     Anna Wight      

Det finns många fler på min lista som jag surfar runt till emellanåt och spanar efter inspiration, fräcka idéer och något allmänt roligt att läsa men det tar för lång tid att lägga ut allt här.... Det är liksom inte det jag känner att jag vill använda bloggen till. ;-)  Bloggen är min skrytplats, min ego-tripp.... eller kalla det vad ni vill.... här visar jag sånt jag har gjort och har lust att visa. Jag skriver sånt jag vill skriva....

Föresten har jag scrappat lite mer.... 4 sidor närmare bestämt!

Här kommer en uppdaterad liten lista:

LO: 40st  = 1000:-
Kort:  0
Minialbum: 0
Utstansat/Utskuret: 2 = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 534:-

Nu ska jag gå och se om min akrylfärg har torkat - då ska jag fortsätta på min LO utan papper! ;-)

Kommentarer
Postat av: Karin SN

Vad glad jag blir över att du besöker mig :-) Jag tittar in här närhelst du uppdaterat och är väl lite dålig på att kommentera så då får jag passa på idag. kram

Postat av: Hattifnatt

Oj, ser man på - tack! Jag är in här och dräller lite nu och då, gillar mixen du har i din blogg - och du gör mycket snyggt! Ha en bra dag och en skön helg! Kram!

2008-01-18 @ 11:07:53
URL: http://papperspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback