Scrapkavalkad... dom senaste

Så, då har jag fått ur bilderna ur kameran och trixat till storleken lite bättre.

Börjar med dom sista sidorna från 2007.

   
  

Och så har vi LOn så är en slags "övergångs-LO" eftersom den är påbörjad 2007, men avslutad 2008. :-)
(jag räknar den som min första LO 2008)
 

Och resterande som följer. (det fattas några eftersom dom ska till ev. tävlingar först + att jag alltid räknar en dubbel-LO som "två" när jag räknar.)
   
   
  

Japp, det var vad jag har knåpat på den sista tiden. ;-) 
Från och med nästa vecka lär det inte alls bli speciellt mycket pysslat misstänker jag. Då är det jobb i första hand och det finns mycket att gå igenom efter julledigheten och sen är snurren igång. Då gäller det att hålla i hatten och hänga med i svängarna bara. ;-)  Fast jag tror ändå att man ska ta och boka in sig själv i almanackan med jämna mellanrum så man inte bara tänker på jobb. Batterierna behöver fyllas på för att orka och då är det bra att pyssla en stund.

Inte precis mindre blåsigt idag tyvärr så man får väl klä sig ordentligt när vi ska ut och rida på eftermiddagen. Kanske skulle det komma en del snö oxå hörde jag nått om. Värmland skulle få en del, men frågan är hur mycket som drar sig vidare hit? Lär vi antagligen märka vad det lider.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, så mycket fint jag hittade här. Ska precis våga börja scrappa då jag tänker ge min dotter ett album när hon fyller 30. Är absolut nybörjare så vi får se hur det går.
Du är välkommen att titta in till mig!

Postat av: Sofia Wernmyr

Wow, så mycket nytt och fint det fanns här inne då! :-)
Jag hoppas att också kunna sätta mig och scrappa lite snart... har nästan nyårslovat (eller i alla fall hoppats) att åtminstone påbörja min första LO under 2008 ;-)))

2008-01-07 @ 00:37:24
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Elisa

Hos dig har flitens lampa lyst! Duktig flicka! Jag har bara kommit till tanken... Men man ska väl få ha lite ledigt ibland!

2008-01-07 @ 06:02:02
URL: http://www.elwan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback